quarta-feira, 23 de novembro de 2011

Giv på, er regionen Gold Landmænd notering om at udrydde oprindelige GuaraniKaiowá BEMÆRK: Og lover at dræbe i dag!



"Car @ s, jeg er en af ​​de værste øjeblikke i mit liv, jeg ser folkemordet på GuaraniKaiowá folk, at situationen forværres hvert minut og følelsen af hjælpeløshed og ligegyldighed på venstrefløjen, der siger noget revolutionerende er imponerende.

Den private sikkerhedsfirma ... Sepriva, der var hyret af landmænd til at regionenGolden exeterminar de Guarani Kaiowá, har en liste over ledere Guarani Kaiowá at dræbe med det samme og de er: Chief Ladi, viceborgmester Othniel, ChiefAmbrose, Chief Carlitos , og jo værre er Chief Ladies, er du lige nu ved at blivejagtet af landmand Jacinto Honorio Silva, der dræbte chefen Marcos Veron, er med den bevæbnede mænd foran landsbyen SEPRIVA Taquara siger, at det vil dræbeChief Ladie Veron, selv i dag.

Den føderale politi, sendt tre embedsmænd til at opfylde de 50 bevæbnede mændSepriva og kører tilbage.

Jeg håber compañer @ s for at positionere sig i en eller anden måde, fordi jeg ikke ved hvad de skal gøre, nu har jeg kun afmagt! "
af: Draruk Otxakaiana

Nenhum comentário: